dinsdag 10 juli 2007

R op Uit: Frambozen plukken bij Kwekerij Raspberry Maxx


Als er één bedrijf is dat niet te klagen heeft over aandacht de laatste tijd, dan is het Raspberry Maxx uit Meijel. Naast het feit dat hun dessertwedstrijd op diverse kookblogs heeft gestaan, heeft Jonnie Boer in de Delicious van juli 2007 een leuk stuk geschreven. Hij verteld dat hij zijn frambozen zelf verbouwt in de uiterwaarden van de Ijssel en dat die planten bij R.M. vandaan komen.
Lijkt me leuk om er eens te gaan kijken en wellicht wat spullen te kopen.. misschien zelfs wel wat planten. Ik ben al de hele maand op de frambozentour, daar is het echt de maand voor. Net voor de verjaardagstaart van mijn dochter een paar doosjes gebruikt om de vulling te maken. Heerlijk!
Op de site is trouwens te zien dat je er ook zelf kan plukken: 6,50 eur voor een kilo. Volgend jaar ben ik er bij!

Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!