zondag 22 juli 2007

Eten: zaterdag 21 Juli 2007

Zaterdag naar de ISPC geweest. Ik had ontzettende zin om te koken en om foto's te maken. Alle foto's van afgelopen en vorig weeken zelf gemaakt.

Schitterende tonijnfilet van de ISPC, nog ingepakt in linnen, klaar om gesneden te worden.







Verse zalm







Sashimi van tonijn en zalm...













Marennes #3 uit Oleron

Hierbij dronken we een heerlijke Chardonnay Pinot Noir van Boschendal uit Zuid-Afrika. We zijn hier geweest tijdens onze huwelijksreis. Toen ik zag dat Boschendal Haute Cabriere was achterna gegaan met de blend chardonnay- pinot noir kon ik hem niet laten liggen. Mooie smaken! De pinot noir zorgt voor rood fruit accenten in de chardonnay. Het is de vintage van 2007, dus die moet echt net in NL zijn aangekomen. Sterker nog... hij staat nog niet eens op de site van Boschendal.

Verse erwten, door Claartje gedopt!








Gebakken zeebaars, ingestoken met citroentijm. Hierbij verse pasta, pancetta, room en verse erwten. Klein beetje extra virgine olijfolie er bij.

Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!