donderdag 30 augustus 2007

Beerhunter Michael Jackson overleden

Hier werd ik triest van...
Vandaag is Michael Jackson op 65-jarige leeftijd overleden. Nee, geen slechte grap, maar gewoon dezelfde naam als de King of Pop.
Jackson (de dode) heeft zich meer dan dertig jaar lang beziggehouden met het ontdekken en documenteren van biersoorten van over de hele wereld. Hij schreef hier talloze boeken over en maakte eind jaren 80 het televisieprogramma 'The Beerhunter', dat ook in Nederland uitgezonden werd. Zijn kennis van en passie voor bier was ongeëvenaard. Jackson maakte graag gebruik van de verwarring die ontstond over zijn naam, zo stond er dit "Hello, my name is Michael Jackson. No, not that Michael Jackson, but I am on a world tour. My tour is in pursuit of exceptional beer. That's why they call me the Beer Hunter." op zijn website
Ik heb enkele boeken van hem, heb met veel plezier naar zijn programma gekeken en veel van hem geleerd.
Op zijn site staat het nieuws nog niet, overigens.

Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!