zaterdag 25 augustus 2007

Kookboekenoverzicht bij Library Thing

Momenteel ben ik bezig om al mijn kookboeken in Library Thing te zetten. Library Thing is een onlinedienst die je helpt overzicht te brengen in je boekenverzameling en je de kans geeft dit overzicht met anderen te delen.
Het toevoegen van boeken werkt verrassend eenvoudig: je kan bij meer dan honderd bronnen zoeken op auteur, titel of isbn-nummer. Vooral de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag heeft opmerkelijk veel boeken, vind ik. Met één klik voeg je een boek toe aan je lijst.
Ik heb nu ongeveer de helft van mijn boeken er in gezet en ook nog bij allemaal een afbeelding van het kaft kunnen vinden. De echte uitdaging volgt nu, aangezien ik bij de meer obscure boeken ben aangekomen! Ik ben benieuwd of ik alles kan vinden.
Op de rechterbalk van mijn site vind je een link naar mijn boekenoverzicht, evenals vind je hier een aantal willekeurig gekozen kaften. Dit overzicht verandert elke keer dat de pagina wordt geladen.

Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!