zaterdag 18 augustus 2007

GranSardegna


Zonder me er bewust van te zijn heb ik gestolen! Voor het stukje over bouillonblokjes van porcini had ik een plaatje doorgelinked wat ik na wat googelen gevonden had. Dat plaatje komt van de site van GranSardegna, waar de laatste week mijn site een keer of 25 per dag in de logfile voorkwam.
Ik vind dat ik ook zo fair moet zijn om de credits te geven aan de beeldmaker.
Ondertussen ook wat speurwerk gedaan op de site van GranSadegna en het ziet er voortreffelijk uit. Freek en Corry Tuinsma zijn eigenaar van deze webwinkel en importeren zelf delicatessen van Sardinië. Op hun site vind je een groot overzicht aan producten, zoals o.a. de bij mij zo geliefde bouillonblokjes van Star.

Limoncello maak ik elk jaar wel één of twee keer zelf. Leuk om te doen en erg lekker. Ik heb nu nog drie liter staan, maar zal de volgende keer wat foto's maken en er een stukje over schrijven. Je kan het natuurlijk ook gewoon kopen. Kan ook bij GranSardegna, net als Melonello (meloenlikeur) waar ik in Italië met Guirec, Jacob en Bart een keer heel erg dronken van geworden ben.

Verder vind je nog: kruiden, olijfolie, kaas, worst en nog veel meer. Zelfs espressomachines!

Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!