vrijdag 10 augustus 2007

In mijn voorraadkast:Dado ai Funghi Porcini


Een fantastisch product dat niet in je keukenkast mag ontbreken: bouillonblokjes met de smaak van eekhoorntjesbrood!
Naast het feit dat de verpakking zo gezellig kitsch is en sinds de jaren 50 niet meer is aangepast, word ik ook van de smaak erg blij.
Ik gebruik het om een gerecht met paddestoelen net wat extra smaak te geven: naast de verse (of gedroogde, gewelde) paddestoelen voeg ik ook een blokje (of deel ervan) toe. Denk hierbij aan morillesaus of ravioli met riccota en porcini.

2 opmerkingen:

Jan Peter zei

Kijk, ik wist wel dat je smaakhebt. Inderdaad ook een favoriet van mij.

Jan Peter zei

Bytheby: check my blog. Er staat een foto op....

Ps: screen jij je comments?

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!