donderdag 9 augustus 2007

Nieuwe kookboeken!!!

Yeah! Ik heb van de postbode een pakketje gekregen met allemaal kookboeken. Mijn zus Maaike is uitgever en die heeft me wat gestuurd. Eerder heb ik haar getipt over Julie Andrieu en haar leuke kookboeken, en hierna heeft ze contact gehad met de uitgeverij en wat boeken aangevraagd. Dit om te kijken of het interessant is om ze uit te geven. Uiteindelijk is het niet tot een samenwerking gekomen en mocht ik de boeken hebben. Mijn Frans is beter! Maaike bedankt!
'Foie de Canard!' lijkt een beknopte uitgave van 'le Canard de Julie' en die laatste had ik al. (zie blog juli). De andere twee (le B.A.-ba du Chocolat en Ma p'tite Cuisine) zijn zeer welkom. Ik zal hier later nog eens een stukje over schrijven. Op het eerste oog lijkt 'Ma p'tite Cuisine' een leuk kookboek met simpele gerechten en zo min mogelijk ingredienten (titelverklaring?).

Aan de collectie toegevoegd:


Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!