zondag 28 oktober 2007

Terug van vakantie en aan de slag!

Nou, de drie weken zijn wat opgerekt, zoals jullie hebben gemerkt.
Tijdens de vakantie in Toscane zoveel nieuwe ideeen opgedaan, dat ik niet helemaal wist waar te beginnen! Daarnaast meteen druk op het werk bij terugkomst en zo ben je nog drie weken verder.
Gevolg is dat ik een hele lijst heb van verhalen die ik nog wil posten. Daarnaast zijn er ook enkele goede nieuwe cd's uit (bv Stacey Kent en Dean Martin), heb ik kaartjes voor Harry Connick Jr (die eindelijk in NL is) en heb ik natuurlijk nieuwe kookboeken (Family Food van Heston Blumenthal en The Nigella Express... van Nigella!)
In de tussentijd is het bezoek aan mijn pagina niet afgenomen. In mijn logs kan ik zien hoe mensen er terecht komen en hieruit blijkt dat ik alleen al op Google-zoekopdracht 'foire des vins' dertig tot veertig bezoekers per dag kreeg op zoek naar de data! Erg Leuk!
Maar goed... alea iacta est. Ik ga maar gewoon beginnen en we zien wel waar het naar toe gaat...

Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!