vrijdag 21 september 2012

Foire aux Vins herfst 2012

Ja, hij is er weer... de grote wijnramsj, die twee keer per jaar Frankrijk op zijn kop zet. De afgelopen jaren heb ik er veel aandacht aan geschonken. Geen uitgebreide proza van mijn kant deze keer, maar wel zo'n beetje het allermooiste cadeau dat ik kan geven...

Een pagina met een overzicht van alle (15!) winkelketens die meedoen aan de Foire aux Vins met proefnotities van alle wijnen. Ik herhaal... Een pagina met een overzicht van alle (15!) winkelketens die meedoen aan de Foire aux Vins met proefnotities van alle wijnen. 
Wel even abonneren op de Guide Hachette. 14,90 EUR per jaar. Absoluut de moeite waard!!!.

Graag gedaan!

Link hier

NB: Auchan Roncq Foire is van 18 tm 30 september.

Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!