donderdag 1 maart 2012

Lacanche en Nieuwe keuken!

Toen we vier jaar geleden in ons huidige huis kwamen wonen hebben we veel laten klussen. Een nieuwe keuken zat er echter letterlijk nog even niet in. Tot nu toe! Van afgelopen zomer tot en met de herfst zijn we er mee bezig geweest, maar het resultaat mag er dan ook zijn. Qua inbouwapperatuur heb ik niet zoveel eisen: ik hoef geen warmhoudlade, stoomoven of ingebouwde koffieboonmaler. Ik wou een goede koel/vries die ik niet hoef te ontdooien (Liebherr), een XL afwasmachine zodat ook onze grote borden (32cm+) er zonder problemen inkunnen (Siemens) en een goede afzuig (Itho). Om deze inbouwunit van Itho hebben we een koof laten maken. Wat ik wel persé wou was een heel fijn fornuis. Uiteindelijk is het mogelijk geweest om mijn droomkachel te kopen... een Lacanche Vougeot Tradition van een meter! Overbodig om te zeggen dat ik daar heel blij mee ben. Koken in de nieuwe keuken met de feestdagen was dan ook met recht... een feest!




Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!