maandag 27 februari 2012

Nieuw in mijn voorraadkast: Truffelboter!


Gisteren waren we een dag in Artis. Na afloop zijn we langs een Italiaanse traiteur gegaan om wat ingrediënten te kopen voor borrel en diner. Mijn zwager ging pizza's maken in zijn Ferrari Pizzaoven. Mooi ding, trouwens! (hebben!)
Ik heb mijzelf daar verwend met een pot truffelboter van ElleEsse. Het was een behoorlijke uitgave, maar met 5% witte truffel aanwezig een koopje, toch? Toch?
Lijkt me heerlijk op een entrecote van het haardvuur of door risotto en sauzen. Iemand anders nog mooie ideeën hiervoor?

Ik heb al een mooi recept gevonden van Mario Batali: Ravioli's gevuld met kreeft en mascarpone met truffelboter. Lijkt me niet rot!

2 opmerkingen:

Manon zei

Ik wil dat ook wel in m'n kast! Bij welke traiteur heb je het gekocht? 'Gewoon' in de Krusemanstraat toevallig? Leuke blog!

Maarten le Noble zei

Hoi Manon, bedankt voor je reactie en het compliment. Ik weet niet meer precies waar. Lijkt me dat een mailtje naar de fabrikant je de nodige Nederlandse verkooppunten kan opleveren.

groet,

Maarten

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!