zondag 3 februari 2008

Donna Hay Magazine

De meeste kookliefhebbers zullen de Australische Donna Hay wel kennen: één van de grootste namen in de internationale culinaire kook- en tijdschriftenwereld. Al enige tijd koop ik regelmatig haar prachtige magazine in de winkel hier in Nederland. Voor mij staat zij voor absolute kwaliteit. Schitterende foto's, fantastische styling en hele mooie recepten!
Vanochtend heb ik mijzelf verwend met een jaarabonnement, bestaande uit zes issues en het Kids magazine, dat één keer per jaar uit komt.
Kost 68 euro voor een jaar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ben net anderhalve maand terug uit Australië en had het geluk daar precies te zijn toen het kid's magazine uitkwam. Ben huiswaarts gekeerd met een aantal Donna Hay's en ga ze heerlijk uittesten zo gauw m'n huis klaar is!
Bring on the Princess party!

groetjes, Daphne

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!