dinsdag 20 juni 2017

Roken op de Primo!



Sinds een jaar heb ik een nieuwe liefde in mijn leven. Gelukkig kan mijn vrouw zich hier ook in vinden! Ik heb het over mijn Primo Oval XL, een grote stoere Amerikaanse smoker. De Primo heeft een zeer hechte (Internationale) gemeenschap van gebruikers, waarvan de leden elkaar vooral via Facebook vinden. Op deze manier kan je makkelijk nieuwe ideeën opdoen en je vragen stellen. Ik heb heel veel getwijfeld tussen een Big Green Egg en de Primo en na lang en uitgebreid onderzoek is het de Primo geworden. Vooral de ovale grill en de daarbij horende voordelen heeft me uiteindelijk over de streep getrokken. In de nabije toekomst zal ik proberen om hier wat meer over te publiceren. Het sous-vide koken gaat ook nog steeds door, met een wildgroei aan devices en gadgets.

Hieronder alvast een voorproefje van waar ik mee bezig ben!
 

 


 
 












Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!