donderdag 6 december 2007

Nigella Lawson in Nederland (deel 1)

Net in The Grand in Amsterdam de lezing van Nigella Lawson bijgewoond. Dank aan The John Adams Institute voor de uitnodiging!

Ik heb ondertussen weer internet na enkele weken zonder gezeten te hebben, dus kan ik weer berichten posten. Dit weekend meer over Nigella en eindelijk ook een stuk over haar nieuwe boek... heb ik ook alweer sinds begin september in huis, dus wordt hoog tijd! Sinds vanavond wel met handtekening en boodschap van Nigella.

2 opmerkingen:

Paola Westbeek zei

Oh wat ontzettend leuk!!! Nigella is echt geweldig! Ik heb ook een foto met handtekening op de muur, maar ik heb haar nog nooit ontmoet. :( Waarom heb ik niets over deze lezing gehoord?? Nou ja, te laat!

Was ze net zo mooi in het echt als in al die foto's???

groetjes,
paola

Maarten le Noble zei

Was erg leuk, Paola!
In het echt is ze inderdaad ook erg mooi... al staat ze op de foto die ik heb gepost niet op haar voordeligst!

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!